Vamonos-travels

4 november 2009 - Utrecht, Nederland

Eerlijkheid gebiedt te zeggen: VAMONOS uit Amsterdam heeft inmiddels zijn welgemeende en uitgebreide excuses aangeboden voor alles wat er mis ging in Chili en vooral Peru. Met name rond het gedoe van de reisdocumenten van Nils in Peru geeft Vamonos toe dat ze ons best hadden kunnen en moeten helpen, in plaats van ons te laten zorgenmaken en de reis te verzieken. Gezien de kwaliteit van de adviezen die ze achteraf gaven betwijfelen we dit, maar goed.

Op onze materiele en immateriele schadeclaim is VAMONOS in zoverre ingegaan dat ze voor het hele lawaaiige hotel in Cusco, waar langer slapen dan 4 uur niet mogelijk was, ons E150 hebben teruggestort. In de reiswereld, met vrij krappe marges, is dat veel om terug te storten en dus een behoorlijke schuldbekentenis. Op het aspect 'immateriele schade' blijft het stil behalve de gemaakte excuses.

Trek je eigen conclusies.

In ieder geval zagen wij laatst een email dat Vamonos nu ook reizen op Arabische landen organiseert, zag er interessant uit, met name Syrie en Jordanie, maar wij laten het voorlopig maar hierbij. Misschien ooit weer.

Liesbeth & Onno

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade